En jädrigt god jul!

Kao Lahk, Thailand.

Hur fort kan två veckor gå egentligen? Imorgon åker mina underbaringar hem. :(
Kommer att sakna dem! Känns jättekonstigt att de ska åka redan. Kom de inte hit nyss? Men jullov har ju alltid haft en tendens att försvinna rasande fort. Så jag antar att årets dito inte är något undantag. Unfortunately.


Taget på Baan Thai. Vilket är thairesturangen på vårt hotell.


Idag har iaf jag, Erik och CalleP ägnat oss åt lite wreckdiving. Att dyka vid sjunkna skepp är något jag rekomenderar! Speciellt om man är förtjust i att se dödligt giftiga fiskar. Stonefish, scorpionfish och lionfish noterades duktigt i dykloggboken. Och jag är väldigt nöjd med dagens övningar.
Det var Giles som var divemaster idag också. Så jävla skön snubbe! Typexemplet på en divemaster, tatuerad, piercad, rolig och sjukt pratig. Dykare är ett härligt släkte.Såg någon på båten med en tshirt som spred budskapet "Dive today, work later.". Vackert så det förslår!
På tal om t-shirts har det visst funnits tid fför lite shopping under jullovet på hotell. Har köpt lite grejer som jag ska skicka hem med familian så att jag har lite nya paltor att ta i bruk när jag anländer till den fjällhöga nord i vår, är pank och inser att hela min garderob flyttat in till ylva och försvunnit ner i hennes stampade klädgolv...
Känns bra och välplanerat av mig. Så mina sprillans nya låga converse inköpta för 176 svenska riksdaler får vänta med invigning tills dess att snöslasket smält och det är vår i fosterlandet. I likhet med några tshirts och klänningar. Frågan är ju bara vad som ska få stanna och vad jag ska skicka med hem. Svårt svårt.

Nu ska jag fortsätta att svära åt facebook som beter sig som en tråtsig tvååring som man försöker klä på ett regnställ.

Kommentarer
Postat av: faster Ann

Hej och hallå där i Ta- i -land

Så fint att få se bildbevis på att hela stora gänget har det bra. Akta er för fiskera!



kramar från Malmö

Ann

2009-01-06 @ 17:16:51
Postat av: Farmor Randi o Rune

Skönt å se er i trygga händer det har velan värt mysigt med släkten på besök.Vi går in i nya åretmed snö o kyla,granen glttrar på gården

Kramar från Kalmar

2009-01-06 @ 20:39:18
Postat av: Farmor Randi o Rune

Skönt å se er i trygga händer det har velan värt mysigt med släkten på besök.Vi går in i nya åretmed snö o kyla,granen glttrar på gården

Kramar från Kalmar

2009-01-06 @ 20:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0