Ja ma hon leva...LEVA, LEEEEEEEEEVA!

Manila, Filipinerna.

Nu har lillflickan i sallskapet helt enkelt fatt nog av att jag hanar henne nonstop for att hon inte far ga pa systemet. Sa hon satte hart mot mart. Hennes motatgard atgard blev att stalla till med fodelsedag och darmed bli tjugo. Sa det ar val inte mycket att gora an att saga HAPPY BIRTHDAY SIGRID!

Hoppas du gillade din fodelsedagsfrukost (pannkakor & maplesyrup, toast, youghurt, juice, svenskt losgodis och tarta)!

Love you baby!
/Unn



Imorgon ska vi traffa Lydia, ocksa ett gladjeamne. :)

Kommentarer
Postat av: fam. Källström

Grattis på födelsedagen Sigge! Hoppas du får en härlig dag. Vi får fira när du kommer hem. Massor av kramar

2009-01-14 @ 11:01:07
Postat av: Sigrids farfar Bengt

Oscar o jag har iklätt oss högtidsdräkt idag

och skall sedermera idka pajkastning på varann i trädgården medelst Prinsesstårta !

Det är väl en tanke så god som någon !

Kramdjur på dig Sigrid !

önskar gräddslickaren Oscar

o marsipanälskande hussen

2009-01-14 @ 11:37:40
Postat av: Mamma Marie

JA MÅ HON LEVA.......många lyckliga dar......idag till Sigrid igår till Ylva, och Unn din lillasyster fyllde 17...



Njut ?? av Metromanila men ffa av att träffa Lydia som jag hoppas ni er en extra kram från mig...



Ska det tittas på gamla bostäder så är det till North Forbes Park och 49 Tamarind road, Makati ni ska ta er till, för det var där som våra möbler och vi med dom bodde från sommaren -89 till våren -92



Puss och kram..från Mullingstorp..



.Älskar och saknar er <3<3

2009-01-14 @ 13:09:27
Postat av: faster Ann

Allra bästa och finaste Sigrid tillönskas härmed en underbar födelsedag från faster Ann som ägnat aftonen åt att se modern dans - det e rätt cool de osse !



många många kramar



Faster

2009-01-14 @ 21:33:03
Postat av: Lisa

Jamåddileeva jaamåddileeva!!!! som man sjöng när man var liten.

Det låter alldeles jättekonstigt när man ringer till dig. Du får tänka dig min ljuva stämma i dina öron babe.

Hoppas allt är lovely med er. pusse tusse!

2009-01-15 @ 00:06:12
Postat av: Lillasyster Ylva

SWEET SIXTEEN?! UNN 17 FFS!!

Men GRATTIS SIGGELINUS!!!!!!!!

Hälsa Lydia monstermega mycket! jag vill också träffa henne! missyou guys ! <3

2009-01-15 @ 16:16:54
Postat av: Jenny B

Grattis til Sigge!

2009-01-16 @ 15:34:16
Postat av: Pappa Erik

Tjeeenare

God fortsättning på dig Siggi Proppendale, hoppas ni kunnat njuta av bemärkelsedagen och att öronen känns bättre.

Själv har jag slitit ont i backarna i Verbier på min årliga skidresa med gubbarna. Ljust nu njuter jag att en god rom efter en värmande bastu och väntar på att matlaget skall presentera vilken kulinarisk upplevelse vi får idag.

Många kramar till er alla.

2009-01-19 @ 19:24:22
Postat av: Gabbie

Meen, har inte Sigge sagt att söta frukostar är det värsta hon vet? Eller har hela världens toast n' jam-hysteri även slagit henne åt huvet?

2009-01-24 @ 10:52:44
Postat av: Nannie

Grattis i efterskott, Sigge! :D

Fick bjuda på födelsedagsfika själv på mötet i tisdags, men det blev kombinerat med att jag tagit körkort nu också ^^



Såg förresten din gamla lärare med ert klassfoto från trean på hans mugg, hihi.



Kramar Nannie

2009-01-24 @ 19:41:04
URL: http://www.nannie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0