as it should be

Dumaguete, Philippines.

Dagens fraga lyder: VAFAN SKULLE VI AKA TILL ANDRA LANDER AN FILIPPINERNA FOR!?!?! 
Basta landet att backpacka i. Det ar ju sahar det ska vara!
Trivs ungefar som fisken i vattnet. Eller snarare som delfinerna vi sag pa vag tillbaka fran dykningen (unn) /snorklingen (sigrid) pa Apo Island. Gor volter av gladje.
VILL INTE aka tillbaka till Thailnad den forsta februari. Filippinerna is the shit.

Btw om nagon tycker att bloggen/mejl kanns undermaligt som kommunikationvag kan ni ju alltid skicka ivag ett sms eller for all del sla en signal.
Mitt nummer ar: +63 908 50 73 677

Kramkalas!
/Unn

Kommentarer
Postat av: faster Ann

svaret är givetvis:

Ni måste ju åka till andra "kassa" länder och genomlida en massa umbäranden för att ha något att jämföra med nu när ni kommit te himmelriket!



Finfint att ni fortsatt håller fanan högt!



kram



faster Ann

2009-01-22 @ 17:30:37
Postat av: Novish MIll

För lite militärjunta i Filipinerna, därför är det inte the shit.



Nolling VT09: "in Pol Pot we trust"

2009-01-22 @ 21:51:38
Postat av: Anonym

wait... apo island?! finns apoland på riktigt? bloody hell, jag måste åka dit!

2009-01-24 @ 21:55:57
Postat av: Luvan

err.. det där var från mig btw pekar upp

2009-01-24 @ 21:56:39
Postat av: Sigrids farfar Bengt

Oscar har en fråga om man spelar Filipin på Filipinerna och om vad Dumaguete betyder ?

Jag mår bara bra och kramas!

2009-01-25 @ 08:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0