her name was lola...

efter gardagens bravader blev det en dag i lugnets anda. v
ilket innebar att vi har hangt pa da beach Copacabana,
sager lite som min kara bror (viktor) sa om amazonas: jaha....och? 
strander ar verkligen inte min grej. bara sand, sand, sand grus o o skit. vilket jekla land, man kan tro man ar i oknen!

men forutom de kriminella inslaget var gardagen trevlig och resan gick som smort. vi spenderade 3 h pa flyplatsen i paris spelandes playstation 3, merci frankrike for den underhallningen!

efter copacabana lagade vi mat (utan att elda upp koket) sen sa unn att hon va trott, sa hon sover nu.

det ska nog jag med,

love!

Kommentarer
Postat av: Faster Ann

Låter finfint Sigrid.

Låt dig inte impas så lätt!

Du önskade ju litta kulturapport från Sveriges 3e största by .Here goes: I går aftes var jag och såg en fantastisk föreställning med Varietéteatern Barbès...mycket flippig och rolig närapå en ny variant av Strindis Ett drömspel men mycket flippigare och roligare!!!

Den sku du ha sett...o så kan jag meddela att Emil Jensen osse var där pu premiär...se där a little brush with fame..



Håll fanan högt och låt er inte imponeras¨!



kram



Faster Ann

2008-09-06 @ 13:10:50
Postat av: Pappa Erik

Tjing, man anar en liten Robban i textraden... Hoppas ni kan njuta av Rio och slippa fler incidenter, kanske spana in Jesus eller något annat högt väsen. Idag har mamma o jag snurrat runt i skogen och plockat några liter kantareller som vi skall njuta av på var sin macka. Vi har också varit hos Morfar och Gun och njutit av Guns matlagning. Ha det bra och fortsätt underhålla oss med era trevliga berättelser.

Månaga kramar från oss

2008-09-06 @ 20:51:24
Postat av: Sigrids farfar Bengt

Hello Globetrotters,

Hoppas det trottas med ökad vana o förnöjsamhet !

Ifall det är så att ni ibland gnags av något lite hemlängtan kan jag omtala att här hemma är det nu stövelväder o så grått o blåsigt att Oscar drar sig för att gå ut. Jag har satt tillbaka trädgårds- möblerna fastän det fortfarande är sommartid !

Krams Bengt

2008-09-07 @ 09:38:20
Postat av: Luvis puvis

snart vill man allt se lite bilder! ;) Förväntar mig att ni ska vara riktigt bruna by now. Och på tal om sol, har ni varit och hälsat på vampyr-kannibalen på berget ännu?

Medans jag ändå håller på, anledningen till att olle försöker hitta ditt projektarbete redan nu är för att han inte litar på sig själv att han kommer kunna hålla reda på papperna! ;)

How I wish, how I wish you were here...

eller snarare: "How I wish, how I wish I was there" ;)

Have fun, luv!

Luvis Puvis

2008-09-07 @ 15:05:47
Postat av: Fredrik

Kul att ALLA får vara med! Och den 11 december kommer dom till teatern:-).Typ.

Utgår från att ni ska på matchen ikväll. Brasilien mot Bolivia alltså. Ingen dans idag. pRIO:-) Kanske inte som Blåvitt-Basel, men vafan. Man kan inte få allt.

Ha d

Fredrik

2008-09-09 @ 19:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0