Dan före dan.

Växjö, Sweden.

Nu jävlar är det inte långt kvar. Vi åker imorgon med tåget som går 12:12 till Kastrup.
Så om någon är sugen på att vinka av oss kommer vi att vara på Växjö Station från och med 11:30.
Please come!

Det känns helt otroligt overkligt att vi ska åka. Och samtidigt som det känns helt fantastiskt att äntligen få komma iväg på denna resan vi har planerat att göra i cirkus två år så känns det så otroligt jobbigt att lämna hem, trygghet, mammas mat, pojkvän, vännerna, Ronda-Vovven, Kissekatten, Familjen, Stallet well ALLT basicly. Men va fanken. Vi har ju internet so I guess we'll be fine.
Känner mig fruktansvärt emotional idag.
Exempel på min emotionella lågvattenmärke?
Detta youtube-klipp fick mig att gråta helt okontrollerat:
http://www.youtube.com/watch?v=adYbFQFXG0U&feature=related
Kom att tänka på att min kattonge nog inte kommer att komma ihåg mig på detta vackra vis.

Nu får det vara nog for now. Ska fortsätta öppna mina födelsedagspräsenter och förbluffas över hur smarta grejer jag har fått.

Puss på er alla mina sötingar!
♥♥ /Unn

Kommentarer
Postat av: lisa

du, det är nog inte bara du som är lite emotionellt rubbad. Det kom en liten tår även här, så fint :) hoho.

2008-09-02 @ 19:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0