Nya Zeeland pa riktigt

River Valley, New Zeeland.

Befinner mig fortfarande i River Valley. Sigrid har akt till Auckland igen for att blacka sig. Blir nog finfint.
Trots att jag befinner mig ca 30 minuter fran mobilmottagning sa ar det inte ett dugg synd om mig. For det ar sa javla tokvackert har!
Innan Sigrid akte sa red vi i tva dagar. Pretty oslagbart! Detta landslkapet ar typ det vackreaste jag sett! Och att fa lite hastdoft i nasan kandes for javla nice. Mysigt att fa pussa lite pa Bling (arabkorsningen jag red) nar man inte har pojkvannen i narheten.
Och i forrgar provade jag pa White Water Rafting. Sa javla haftigt!

Nu agnar jag mina dagar at att slappa, lasa bok och laga mat. Valdigt skont och relaxing!

Massa karlek fran andra sidan globen!
xox, Unn

Kommentarer
Postat av: Mamma Marie

Låter som sponsorbidraget kommit till användning <3



tänk att en arabkorsning utrikes kan framkalla såna myskänslor....undrar vad arabkorsningen i Stenstallet tycker om det ;-)



Njut vidare.....kramar

2008-10-25 @ 21:34:37
Postat av: Ylva

plötsligt känns det inte längre lika intressant att rida smokey i ridhuset i bergunda.

Damn du ska alltid lyckas toppa det jag göra ;) <3

2008-10-26 @ 16:19:28
Postat av: Unn

:D



Love you guys!

2008-10-27 @ 06:27:29
Postat av: Sigrids farfar Bengt

Snälla Unn, med tanke på att jag nyligen fyllt 77

och då blivit en mycket känslig person får jag be dig inte använda svordomar som superlativer i text det ger bara ett förklenande intryck och det är Du inte värd. Enligt Piraten kan emellertid lite ljuga ibland pryda tal!

Kram Bengt

2008-10-27 @ 08:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0