kiwi ar en frukt....ocksa.

jag lever ocksa!

bara tio minuter internet kvar!

//sigrid

Kommentarer
Postat av: Ida Ljung Dragsnäs skräck :)

Hej. Idag har jag ätit 3 kiwi o mamma har lagat söndags stek från Lidl!?!? Tokig hon e då! Har du inkat dig? Kram Ida

2008-10-26 @ 14:12:51
Postat av: Sigrids faster Ann

en faster undrar oxå? Har du inakt daj!

I Malmö ösregnar det och har gjort så sedan i morse!! I afton ska jag fördjupa mig i en konsert med idolen Lloyd Cole - så då ska jag sticka ut näsan....tackom och lovom är det bara 5 min till konertlokalen...föredömligt!



kram

f Ann

2008-10-26 @ 15:46:51
Postat av: Pappa Erik

Inka var ordet så Bull, är du en äkta Inka-indian nu, du fick väl massa inspiration i Cuzco och inte bara höjdsjuka.

Igår var farfar och jag på 50-års jubileum av Karlskronas Round Table klubb som han var med att starta. Kul att träffa en massa människor som man inte sett på över 20 år.

Lovisa har precis kommit hem för hon har höstlov en vecka nu efter en Rookie festival. Idag har det regnat hela dagen, tack SMHI för det.

Take care down under

2008-10-26 @ 20:28:10
Postat av: Sigrids farfar Bengt

Heja Sigrid,

Tiden nu en aning ur led eftersom den igår, enligt kutym tillsammans med trädgårdsmöblerna ställdes tillbaka en timme,fortfarande känns något vrickad eller kan det ha möjligen ha nånting att göra med det stora tabberaset i lördags som Erik berättade om?! Det måste väl förresten vara något av hemlandstoner att hitta kiwi på Nya Zeeland ?!

Kramar från mig o Oscar

2008-10-27 @ 08:27:34
Postat av: Farmor Randi o Rune

Vi väter på mera utförligt om vad du hittar på ,Ryktet säger att du skall tatuera deg Du kan vel heller kalkera av något som går att tvätta av med tiden eller bare en liten,liten grei .Jag är tråkig det kanske inte blir eller????????

2008-10-27 @ 16:16:00
Postat av: farmor Randi o Rune

Hejsan Sigrid

I går en kjempe koselig överraskelse,pappa Erik kom på middag från Karlskrona ,sen dök Viktor upp i väntan på att Johanna skulle jobba färdigt. Vi koste oss och pratade en hel del om hur ni har hatt det och vidare planer. Etter en lång frukost for Erik till Dragsnes Vi mår også bra Kramar från kalmar

2008-11-08 @ 20:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0