Monkey business

Ubud, Bali, Indonesien.

Helhetsintrycket av Bali blev drastiskt mycket battre av att komma hit. Sjukt soft plejs. Sitter nu pa ett Internetcaf'e och vantar ut regnet. Naturligtvis lyckades vi pricka Inonesiens regnperiod. But it ain't  to bad.
Mamma, du har sa ratt i att Denpasar inte var the place to be. Ubud ar mycket trevligare. Men innan vi akte hit passade jag pa att uppgradera min ring. Gick till en juvelerare och fick den inskripterad. Sa i min ring star det nu UNN AR BAST. Och min ring har pa sa vis forvandlats fran en fejkad forlovning till en hyllning av mig sjalv. Ar valdigt nojd! Gjorde mig valdigt mycket gladare och mer tillfreds med situationen. Jag menar varfor ska man inte fa kopa en guldring till sigsjalv? Vill jag ha en guldring ska jag val for tusan se till att jag far en!

Idag har vi kikat pa apor. Det var nice.

/Unn

Kommentarer
Postat av: Pappa Bengt

Nu vet du varifrån tavlan i tropikrummet kommer. Det är bara att njuta av det softa - både klimatet och värmen som många människor utstrålar där uppe. Här hemma är det minusgrader. Stormen och snön över ostkusten börjar bedarra. Ekonomiska turbulensen är hög. Mycket varsel och dessvärre har Svensk Fastighetsförmedling gått i konkurs. Puss och kram!

2008-11-25 @ 10:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0