lite som helveteskapet...

Rarotonga - Muri beach

Kia Orana!

det har framkommit klagomal pa aktiviteten pa bloggen.

so we aim to please!

men grejjen ar at det finns inte sa mycket att saga, vi bara chillar pa soldacket hela tiden, darav paralellen till helveteskapet, det finns liksom inte sa mycket annat att pyssla med har.

fast okej, en nyhet, jag far bada nu! det gor mig glad :)

och dagen idag blir nog lite seg efter gardagens drinking-battle, det va tva vikingar vs 14 valtranade Rugby7pojkar, och naganstans i ett svagt ogonblick slog jag vad med dom att jag skulle dricka dom under bordet, sagt och gjort.
(jag vann)

sa nu ska jag ata bakisfrukost pa stranden...de ni. hade dock varit trevligt, om nagan konverserar med bror min, att spendera bakissondagen som man bor, i soffan, med pizza, Bowl pa eurosport och en Bruce Willis film...ah...vilka tider!

kommer nog bilder som pa tisdag forresten...hoppas vi.

men
kramisar pa er sa lange!

KIM: hinner inte svara nu, men mejla mig istallet!
[email protected]. lattare att omma ihag.

Kommentarer
Postat av: Pappa Erik

ÄNTLIGEN, vi trodde ni var inlåsta på vatten o bröd.

Skönt att höra att du får svalka dig i böljan den blå, det är säkert välbehövligt efter en sån batalj. Viktor kan säkert komma med fler bakis-tips om ni nu behöver det, annars är det vatten, mat och vila i lagom kombination som behövs.

På tisdag åker mamma till Mona för att påbörja årliga resan till Playa Ingles och vila ut.

Jag har börjat planera utflykter till vår jul-resa och har bara bytt till vinterdäck på en bil, men i veckan får nog BEA också sina fodrade tossingar så att livet inte blir för glatt.

På lördag skall Lovisa och jag hälsa på Email Jensen och Sanna Persson i Malmö, skall bli kanonroligt. Hittade ni Emils cafe, vore kul att berätta men du har väl mailat honom redan.

Många kramar från oss.

2008-11-09 @ 22:08:38
Postat av: Mamma Marie

Låter fortfarande som ni har skoj

......även bakfyllan blir skojigare på kritvit sand med palmer och turkosblått vatten (iaf så länge det inte finns några sandloppor gömda i sanden)

...så "beware of falling coconuts" och anv solkräm så fixar ni nog en vecka till i Söderhavet

Puss och kramisar <3<3<3

2008-11-09 @ 22:09:31
Postat av: Lillasyster Ylva

Drömde om er inatt faktiskt!

Ni har möjligtvis inte köpt en rabieshund? Det hade ni iaf inatt . Dessutom skulle ni bestämt åka hem till Sverige och fira jul :s

Ska familjen Körling också träffa er i Jul? :)

saknar er och allt det där <3

2008-11-10 @ 08:20:14
Postat av: Farmor Randi o Rune

Här är lyckan fullständig Kalmar FF är svenska mästare Nå kan vi njuta av alla era nyheter och se framimot nästa rapport. Ni är vel riktigt solbrända blondiner nå

Kram Farmor o Rune

2008-11-10 @ 16:27:06
Postat av: Farmor Randi o Rune

Här är lyckan fullständig Kalmar FF är svenska mästare Nå kan vi njuta av alla era nyheter och se framimot nästa rapport. Ni är vel riktigt solbrända blondiner nå

Kram Farmor o Rune

2008-11-10 @ 16:28:42
Postat av: Sigrids faster Ann

håhå jaja...vad är väl en bal på slottet ...kan ju vara tråkigt och tråkigt,,,och alldeles underbart!!

Det låter det sannerligen som ni har det...underbart alltså och om man nu promt SKA vara bakis ( ety sådant har ju jag ALDRIG sysslat med) så är det välan inte fel att vara det på en söderhavsö!!!( och rugbykillar e ganska veka inombords det e tydligt det !)



Nej då inte avis!



På väg hjem från arbetet idag sprang jag på Sanna Persson som glatt kramade om mig - hon berättade att hon och Emil ska framträda till helgen JAVISST sa jag nästan hela klanen Körling kommer med Lovisa i spetsen! Hon blev jätteglad över denna uppslutning av hardcore fans..jag fick ju förklara att du inte kunde komma - eftersom du är på någon jäla söderhavsö....



Så - även i gamla Svedala - ähum Malmö - kan vi hitta pu skojiga grejor!



Ha det fullkomligt underbart'



glöm ente att skriva ofta



kramar



faster Ann

2008-11-10 @ 17:09:19
Postat av: Das Mill

Att spendera bakisen på en het strand i tropisk värme? Vet ni vad...Jag tar hellre mina chanser på 6:an och hoppas på en klassisk b-rulle med Steven (THA MAN) Segal.

2008-11-10 @ 19:26:45
Postat av: Conrad

Hallå där borta !

Jag blir så avundsjuk så avundsjuk. übertrött på alla läxor och tråkiga lektioner och vill också till värme sol och bakfylla (rugbypojkar hoppar jag nog helst över, konstigt va?)

2008-11-11 @ 09:13:07
Postat av: Sigrids farfar Bengt

Va bra !

Raratonga har nu två rara ärtor som badar

och håller sig rena och salta !

Just nu har vi gott om färskvatten, ny leverans varannan dag !

Kramis Oscar med husse

2008-11-11 @ 13:10:54
Postat av: J

Å nu blir det aiostralien för hela slanten tro, eller drar ni direkt och spliffar i thailand? =)

2008-11-12 @ 22:11:21
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: J

Å nu blir det aiostralien för hela slanten tro, eller drar ni direkt och spliffar i thailand? =)

2008-11-12 @ 22:11:45
URL: http://kreftans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0