estimated departuretime my ass

Balikpapan, Indonesien.

Hej och ha.
Trevlig 2a advent pa er alla godbitar! I skrivande stund ar det ganska osakert nar vi kommer lyckas ta oss ifran Balikpapans flygplats. Vart plan till Benjarmasin skulle ha avgatt 13:20. Vilket ar typ 5 timmar sedan. Som frosting pa kakan har vi sovit strax under 4 icke rogivande timmar i natt (bloody bullriga aircon!!!). Och (trumvirvel platsar nastan har) sa har min Sigrid fatt nagot som paminner laskigt mycket om oroninflammation.
Sa for att inte do beslot vi oss for att punga ut med motsvarande 40 svenska kronor for att kunna sitta i Executive Lounge:en. Kanner mig inte ett dugg out of place nar jag plundrar buffen och ockuperat datorn ikladd mina ljuvliga alladinbyxor samt mina trogna havaiana flipflops. Ser verkligen ut som de backpackerdragg vi ar bland alla kostymkladda Business Class:are har inne. Gillar kontrasten skarpt!

Hoppas iaf vi hinner harifran sa att vi kan ta vart plan till regnskogen...vill ju inte att var date med orangutangerna ska behova lida for att nagon slarvig pilot forlagt flygplansnyckeln eller vad det nu ar som orsakar denna delay.

Har haft roligare i vara liv. Men jag tror Sigrids feber gick ner en smula av att hon fick lite mat i sig. Vilket ar bra!

Och visst tycker val majoriteten av vara trogna att Madelinn ar ett fint kattnamn? Jag gillar det iaf!
For nej, kissekatten har annu inget namn. Onskas bilder pa den ljuva skapelsen finns det att tillga i ett av min mors facebookalbum.

Nu ska jag nog agna en stund at meningslost dagdriveri, har blivit ganska bra pa det by now. Ni vet ovning ger ovningar och fardighet uppskattas oftast.


Karlek, Unn.

Kommentarer
Postat av: Lillasyster Ylva

Hela 40 kronor? det är dyrt där ni befinner er!

Här hemma köpte jag två mellanstora baguetter och lite tomater för det priset! Se till att sigrid kryar på sig och hadet! <3

2008-12-07 @ 13:56:04
Postat av: Farmor Randi o Rune

Hejsan båda två

Har nå njutit av alle bilderna från siggis facebook må si det synes mig att ni har en fantastisk resa .Det var klokt att ni sitter på 1 klass o får litt mat,Fortsatt lycka till

Kramar från Kalmar

2008-12-07 @ 16:39:24
Postat av: Carl

Mmh.. glada att ni inte råkar ut för större tråkigheter än så. jag är en erfarenhet rikare som jag gärna kunde skippat. tell ya more when i c ya. nice 2 hear from ya sis. stay black.

2008-12-08 @ 18:08:16
Postat av: Mamma Siv

OHHH, stackars min Sigrid som mår så dåligt. Hoppas medicinen gör nytta!!!!!Vill krama dig och ge dig varm O´boy och digistivekex och sätta på en bra Disneyrulle i videon.Tack snälla Unn för att du ser till att hon får i sig mat och att du tar hand om henne.Många tusen kramar till er båda, håller tummarna för att flyget kommer snart!

2008-12-08 @ 22:56:57
Postat av: Anis Bananis

Hej min finaste reseflickor <3 Fick ett underbart vykort i min brevlåda idag! Det piggade verkligen upp en lite sjuk, ryggskottsdrabbad växjötjej. Tack så mycket! Jag har varit dålig bloggläsare, tyvärr (jag har fått jobb på Ica Norremark så jag hänger rätt mycket där ;)) men ni ska veta att jag tänker på er titt som tätt och saknar er massor!

Hoppas ni har det jättebra.



Många fjärran pussar och kramar från Frugan (jag ser mig som gift med båda två ;)) <333

2008-12-16 @ 22:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0