Gott nytt år!

Happy New Year Y'all!


Jag och Sigrid har tagit lite jullov med de familjemedlemmar som har gjort sig mödan att ta sig till Thailand för att fira jul och nyår med oss. Så ni får ursäkta vår totala brist på bloggengagemang. Vi (tror jag talar för Sigrid också när jag säger detta) har fullt upp med att njuta av att ha människor vi känner utan och innan omkring oss.

Men här har ni iaf en bld från Borneo när Princess är ute och går med oss. För ja, det är definitivt hon som promenerar med oss inte the other way around!

Kärlek i det nya året!

Kommentarer
Postat av: Petra Krook

Hej på er! Gott nytt år. Vi sitter här i Växjö och tittar ut och ser att SOLEN skiner. Inget nytt för er men som sagt här brukar den oftast lysa med sin frånvaro. Lite vitt på marken och MINUS 5 grader. Vi ligger i soffan och är lite lagom trötta efter nattens firande. Hälsa Erik att vi grillade nattamaten i natt så nu var väl vi först. Dimman låg tät över Teleborg.

Kramar Kroooookarna.

2009-01-01 @ 14:37:09
Postat av: faster Ann

Hej Unn och Sigrid

Vilken ljuvlig bild på tre fina prinsessor!!!



GOTT NYTT ÅR!

önskar Faster Ann



Som mår precis som hon förtjänar efter en oerhört trevlig nyårsafton med smaskig mat och massa bubbel - kändes rejält i skallen när jag vaknade - men värt det!



Bifogar kram till Erik och Lovisa oxå!







2009-01-01 @ 16:01:35
Postat av: Mamma Marie

Gott Nytt År.....wow äntligen bilden som vi längtat efter, tre damer + en bäbis på väg genom djungeln !!!



Ska bara tala om att för första gången sen vi flyttade in på Helgövägen så får jag nu hjälp med elräkningen, bandybanan spolas och har sedan lunch is = strålkastarna är på och lyser upp tillvaron både inne och ute.

Även Helgasjön har is... men utan farfar Einar som guide får väl långfärds skridskorna vila någon dag till !!

2009-01-01 @ 19:05:13
Postat av: Farmor Randi o Rune

Kramar till alla ett gott nytt år,Hvilken fantastisk bild .Det var skönt å höra din röst Siggi o sen får ni kose dere med slekten . Vi följer era spår det är så roligt

Kramar igjen

2009-01-02 @ 10:48:26
Postat av: Das Mill

Då jag slarvat bort(läs supit) mitt lösenord kommer här "the next best thing". Ständigt uppdaterade, fast med en liten tvist.



http://www.thelocal.se



//kärlek för hela slanten.

2009-01-02 @ 23:23:11
Postat av: Jenny Bladgren

Jisses! Jag må vara långsam, men att hitta er blogg typ 4 månader(?) efter ni åkt slår alla rekord. Sjukt kul att höra hur ni har det, hädanefter blir det dagliga besök. Ha det guld! Kramkram

2009-01-03 @ 22:05:54
Postat av: Sigrids farfar Bengt

Great ancestry find, you are up to real monkey business and royalty as well !

Hugs from me and my mate

Oscar

2009-01-04 @ 08:15:27
Postat av: Pappa Bengt

Fin bild pa "jullov med familjemedlemmar". Vem ar det som asyftas???

2009-01-08 @ 13:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0