Full Moon

Koh Phan Ngan, Thailand.

Well, maste val pasta att no news ar good news. Jag och min kara resekompanjon har varit lite for upptagna med att roa oss for att ha tid med trakigheter somm internet. Speciellt da internet ar sa f*cking dyrt pa den har on. Aja, det ar val priset man far betala for att aka till en o som befolkas av enbart unga snygga partypeople. Det ar verkligen skillnad pa strandhanget om man jamfor med thailands vastkust dar det mest ar blekfeta turister som flauntar sina vinterkroppar pa solstolar. Ja, jaklar.
Trivs med livet trots flerdagarsbakfylla.
Vi slog oss ihop med Sabina och Tove nar vi klev av farjan. Vilket visar sig ha varit ett superbt drag. Sjukt sjona brudar! Sa vart helsvenska folje har njutit i solen och kalasat oss igenom det notoriska Full Moon Partyt. Ojojoj. Vilken kvall.

Nu ska vi ge oss ivag mot Koh Tao. Gar rykten om att Timbuktu och Tingsek ska dit och klinka lite sa kanske maste man sta ut med att ga pa deras konsert. Det ar inte latt att vara oss these days. Har aven last mig till att nyss namnda o ar ett dykparadis. Sa det maste jag val undersoka ocksa, hahajaja. ;-)
Hoppas ni inte forfryser darhemma i den fjallhoga nord. Har skiner solen.

Pusspuss, halsar Unn.

Kommentarer
Postat av: Faster Ann

WOW...gud vad coooolt Full moon party....ja man vill ju inte ens tänka på vad era hjärnceller får utstå....ni får lägga in er på torken när ni kommer hem....ELLER så är det så att allt roligt ni är med om uppväger det så att det tar ut vart annat...hm



Underbart att läsa att ni har roligt i alla fall!

Själv tittar jag ut över snötäckta takåsar...

Fåre duga



allt gott till er båda ...hälsa Timbuktu och Tingsek från Malmö



kramar en masse



A

2009-02-12 @ 16:00:04
Postat av: Carl

phett långt att resa till thailand för att se tingsek/timbuktu. lätt värt :) rock out!

2009-02-12 @ 17:20:59
Postat av: Mill(an)

"men vad är väll en dag på stranden om inte... om inte underbar"





Kul för er...Själv sitter man och läser krigshistoria, krigsteori och RMA (Revolution in Military Affairs) inför min gigantiska piss tenta som jag får klockan 12.00 imorgon...



Den ljusa sidan är att vi redan börjat planer vår tentafest fredagen om en vecka då hemtentan ska vara inne. Hattar kommer förekomma om jag har något att säga till om.

2009-02-12 @ 18:11:04
Postat av: Sigrids farfar Bengt

I dag är det fredag den 13 o då har man något att skylla på om något går snett eller man inte vinner

en miljon på Keno eller liknande intelligensspel.

Igår rånades kiosken i Hoby av 3 beväpnade bovar

som efterlämnade en flyktbil i brand vid Galtsjön. Det är ju trösterikt att veta att man inte måste resa utomlands i halvåravis för att få slumrande behov tillfredsställda(utan baksmälla,hihi). Stora uppgiften för dagen, att leta fram snöskyffeln så det inte blir mer snö, det brukar hjälpa !

Undrar fortfarande om ni ligger före eller efter i tideräkningen, eller rentav sover över och slipper den 13:de. Oscar hälsar förresten att han gillar snö

men det räcker med 15 cm så han kan sticka ner huvet o gömma sig, jag brukar låtsas att jag inte ser honom.

Vi skickar gläfs, kram o en massa längtan !

2009-02-13 @ 08:36:31
Postat av: Lisa

Akta er for magiska omeletter ;)

2009-02-16 @ 03:05:55
Postat av: Gun Thunblom

Snuttegummor, tank att få vara 20 och gora so mycket skoj,aterkommer till att avudsjukan pyser ur mina oron! Snon ligger decimeterdjup och solen skiner idag den 24e feb. 31 mars aker jag till bremen,bryssel,amsterdam och haag, aterkommer kring den 7e.april. Far jag bara veta när ni kommer hem far vi ata svensk mat och sjunga svenska snapsvisor.

Kramar i massor till er bada från mormor Gun.

2009-02-24 @ 11:03:17
Postat av: Sigrids farfar Bengt

Apropå mormor Guns svenska snapsvisor:

"Spottar du på mormor fler gånger lille Karl,

så får du ingen snaps till middag !"

2009-02-26 @ 08:49:50
Postat av: Fototrixaren

Hoppa du får en trevlig torsdag :)

Kolla gärna in min fotoblogg

2009-02-26 @ 08:52:16
URL: http://fototrix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0