Partytanzen

Rio, Brasilien.

Hej alla finingar och tack for alla era kommentarer, vi blir sa glada har i Brasilienland!

Igar kvall/natt var helt amazing. Vi akte pa en utflykt med hostlet till ett samba-stalle dar det bara var locals. Det var verkligen helt grymt! Alla dar var ju verkligen helt brutalt asgrymma pa att skaka rumpa, samba style.
Bandet var inte nadigt bra! 50 trummor som gjorde det helt omojligt att sta still. Även om man som partystuffande svensk kande sig ungefar lika sambasexig som Tinman i The Wizard of Oz. Men efter ett par öl (väl vaktade och helt fria fran partypiller kära mormor & morfar!) samt en liten snabbkurs i sambans ädla konst lossnade höfterna en aning. Och framat fyrasnaret, nar man värmt upp(tokdansat!!) i sisadar 5 timmar, fick jag faktiskt berom fran dem vi var ute med! Fett stolt!
Slutsatsen vi kan dra ar iaf att samba ar sjukt roligt, jattesvart och helt fruktansvart underbart!
Vill mera!

Puss pa er gullegurkor! Fortsatt kommentera lika duktigt!

Küss fra Unn

Kommentarer
Postat av: Faster Ann

wow!

Sambagirls ! Im impressed!

Ni får väl ordna en uppvisning när kommer hjem igen om 500 dar eller när det nu blir



kram



Ann

2008-09-07 @ 18:23:00
Postat av: SysterYster (ylva)

Jag känner att det är ganska tur att jag inte är där och shakar, som du kanske vet så är det inte riktigt min grej med mjuka rullande höfter, men oj vad folk hade fått skratta!



HA DET BÄST!!! <3



PS Dessutom kan jag rapportera att kissen fortfarande är namnlös, men jag blir mer och mer into Prinsessan Madeleine...

2008-09-07 @ 20:26:56
Postat av: Sigrids farfar Bengt

Tittar mig i spegeln för att om möjligt skönja en gullegurka, men de e svårt, de e kanske synen som har blivit ålderstigen, de har jag läst nånstans ! Krams på alla jag känner i Sydamerika !



P.S.Jag tror inte mina öronen klarat 50 trummor !

2008-09-07 @ 21:22:17
Postat av: Kim och Petter (som lagar köttfärssås och spaghetti)

Det spökar på mitt jobb! Hur jäkla tokhäftigt är inte det då? På fredag ska de kommunicera med anden - jag ska självfallet vara där i sann Hemsökta hus anda.

Petter mår bra men gråter varje dag för att Sigrid är så långt borta. Jag tröstar så gott det går :/



Himlans häftigt med samba hörni, keep shakin' them hips cus they don't lie eller hur man säger.



Peace out <3

2008-09-08 @ 15:37:17
Postat av: Carl Swanström (Future Iron Knee)

yoo! lite avundsjuk party-tanzen! kan tänka mig p&P där nere shakin' it up a' lil', låter fett skojj!

Ni år ta en lektion med mig när ni ä hemma? jag vill också :) Men sjuky gött att höra att ni gör annat än att bli rånade hela dagarna :D Se till att ha skojj, gärna mycket skojj för ofta tycker jag!



Lagom till ni är hemma så kan jag nog dansa btw! var och opererade knät nu idag. Allt gick bra! lite ont, lite snurrigt, lite illamående i en härlig mix med en bra känsla över att få det gjort så mår jag bra. jobbar på att överta mammas titel "Iron Knee", vet inte hur det ska bli... "Iron-Knee-Skalman"?



Saknar er // Padawan skalman

/kärlek från öjaby.

2008-09-08 @ 19:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0