Nast sista dagen pa El Misti Hostel

Rio de Janeiro, Brasilien.

Igar var vi och skakade vara sambarumpor igen. Galet kul!
En bra grej ar att dagens bakfylla ar bra mkt mildare an gardagens. Da hade vi varit i Lapa, da partyhood i Rio. Dar spriten ar billig men fyllan ar dyr...eller iaf for varan brittiska van Jess som blev av med sin panbok. Bad luck!
Nu ska vi till Ipanema pa en asnice hippiemarknad och sen till Santa Theresa som ar ett ballt neibourhood. Vill aven till den tokstora marknaden inne i centrum, har namligen fatt korn pa snygga billiga klanningar dar. Har insett att de tre linnen jag har med mig ar lite i underkant. 

Ska bara fa upp Froken Korling ur sangen. Har forsokt det ett bra tag men nu verkar hon vara pa g.

Puss och karlek fran Unn

Kommentarer
Postat av: Faster Ann

hej Unn och Sigrid!

Det låter onekligen najs allt detta sambaskakande och partande. Juste att ni hittills fått behåla era stlar..men ack vad det verkar varar gott om bovar HU!



Håll fanan högt ni båda på äventyr i främmmande land och skriv skriv till alla oss nyfinka tomtar som lullar pu som vanlet i Suecia



kramar



faster Ann

2008-09-14 @ 16:57:46
Postat av: Sigrids farfar Bengt

Nu när Sigrid äntligen har vaknat vill Oscar o jag passa på att gratulera på hennesas namnsdag!Tjoho!

Här lyser solen åter igen, ännu bara 6 grader ute

kl.8 men stigande. Denna kommentar lämnas utan krav på svar, men vi följer era vidare äventyr med spänning och är tacksamma för inblickar och bullentiner från den stora okända världen på andra sidan Öresund. Jag rapporterar, allt väl i Hoby!

Krams från Oscar o mig

2008-09-15 @ 08:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0