Nagra sma bildisar

Har ar ett litet axplock av mina (Unns) bilder fran usa. Har tyvarr bytt minneskort sa jag hade inte med mig sydamerika till internetcafet.


Unn ater Calameres i Fishermans wharf.


Unn, Mrs Milani, Kim.
Halsar pa Mrs Milani, min 1st grade teacher pa Mary E Silveira.


Min hjarte bro!


Sma husisar!


Forlorarna i beerpong.




Softar pa Venice Beach.


Pa Huntingtonbeach piren.


NYA ZEELAND
Detta ar faktiskt bilder fran idag. Utsikten fran Sky Tower. Auckland, mina vanner.



Mig i min angelskeps hogst upp i sky tower.


Inser nu nar jag kikar genom bilderna att jag naturligtvis inte lyckades ta dom mest smickrande bilderna pa mig sjalv...men va fasiken jag orkar inte andra det nu!

Kommentarer
Postat av: Sigrids farfar Bengt

Heja Unn med kepsen på sned och filmstjärneglasögon har ni båda. Mycket trevliga bilder !

Kram Bengt

2008-10-18 @ 10:57:22
Postat av: Unn

Jag är så fruktansvärt avundsjuk på bild nummer 1!!!

Dessutom, har du pusslat ihop vårt pussel och tagit kort på det, på hus bilden?! ;D <3

2008-10-18 @ 12:35:56
URL: http://mysisterwenttolondon.blogg.se/
Postat av: ylva

Oj, lånar din dator lite, därför kommentaren kom i ditt namn, men föregående kommentar var ifrån mig YLVA!

2008-10-18 @ 12:36:58
URL: http://mysisterwenttolondon.blogg.se/
Postat av: Pappa Erik

Hej igen

Äntligen får man se hur ni ser ut efter alla strapatser och vi vill ha fler bilder till folket.

Fler kramar

2008-10-18 @ 14:26:55
Postat av: Carl Swanström

Najs bilder! schhnygg kepa!. håller med föregående skribent. fler bilder till folket

fler kramar

2008-10-19 @ 10:38:13
Postat av: Gabbie

Kolla noga på bilden från sky tower i Auckland, ön med toppen till vänster i bakgrunden är vulkanön Rangitoto island. Och gissa vem som bestigit den?? =0) Puss på er gullisar!

2008-10-28 @ 15:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0