kiwi!

Auckland, Nya Zeeland

oi!
Nya Zeeland...ni vet ibland nar man hamnar nanstans opch kanner att man hor hemma dar, jag har kant det tre ganger, Brighton, Berlin och nu Auckland. hit kommer jag aka igen. garanterat. alla softa lite lagom snyggt  "alternativa" kids, universitet mitt istan och en skivaffar som man latt kan fordriva mer an en helg i.

I is happy!

men USA, med lite avstand till det...jisses, jag ar helt farcsinerad (kan inte skrtiva svenska langre) av det landet, LA, OC, riktigt soft place to be I tell you! mycket retro, hopp och karlek.

men tillbakla till Nya Zeeland, idag ska vi nog planera resten av veckan , jag (sigrid) ska nog 'get inked' som det heter, ca 2*1 decimeter. det ni...och resten av tiden blir det val hobbit-jakt, kasta-sig-utfor-stup...osv.


men kram pa er sa lange!

//sigrid

Kommentarer
Postat av: Sigrids farfar Bengt

Tjosan Sigrid,

I all hast medan Oscar vill ut. Jag känner till vad getting inked innebär och hoppas ni inser att det ni tycker är haftigt nu kanske får ångras längre fram när ni lämnat det "grymma" ungdomslivet !

FF Bengt

2008-10-18 @ 08:56:32
Postat av: ylva

Ska ni kasta er för stup, mitt tips! Var fastspännda i något!

2008-10-18 @ 12:39:06
URL: http://mysisterwenttolondon.blogg.se/
Postat av: Pappa Erik

Tjolahopp

Yes då får man kolla igenom Sagan om Ringen för att få in lite naturbilder och känslor av hur ni har det.

Tänk dig för med inket eftersom ni har så mycket solande framöver, vore väl synd att sitta i skuggan för att färgen skall torka.

Nu har hösten kommit ordentligt med sina fina färger, kyliga nätter (ofta) och höga klara sol-dagar (sällan). Ta hand om er.

Många kramar.

2008-10-18 @ 14:25:06
Postat av: Sigrids faster Ann

kära söta Sigrid, vad kul allt låter!

Det är ju underbart att du känner så för places you visit...det är välan lika bra att jag kör en aning svengelska så att du kan kännarej hjemme!



Allt är gutt i Malmö som vanligt, fin höstpromenad har avverkats i Slottsparken bland gulröda löv..och soliga blänk på dammen.



Om du inkar te hatt ..ta något snygg som håller ...och för allt i världen ENTE på pannan!



Nu ska jag snart ner i underjorden för att tvätta - sånt ska visst osse göras.



Ha det riktigt kul....klappa ett lamm från mig.



Hälsningar till UNN



kramar



din faster

2008-10-19 @ 17:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0