One (more) night in Bangkok

Bangkok, Thailand.

Hej pa er kara lyssnare!
Bangkok kanns som en givande plats maste jag anda pasta. De har verkligen fattat det har med streetfood har. Helt galet gott allting. Och otroligt billigt.
Idag har vi agnat oss at att strosa runt, har aven hunnit med lite shopping. Sa nu ar bagge froknarna var sitt par aladin/jasmin-byxor rikare. Mina ar bla och sirgurds ar lilarandiga. Vi ar mycket nojda.
Imorgon ar det tigertempel som galler. Hoppas det blir nice!

Kisses and hugs!
/Unn

Kommentarer
Postat av: Mamma Marie

Bangkok ...massor av folk, men billigt och en massa kultur (vilken jag hoppas ni lägger all er tid på)



om det nu äts en massa go' thaimat kom bara ihåg att inte hälla såsen ovanpå riset - ris behövs för att släcka i munnen



puss och kram från ett regnigt och grått Växjö

2008-11-15 @ 14:19:26
Postat av: Anonym

2008-11-15 @ 14:25:47
Postat av: Sigrids faster Ann

wow nya bussor...alltid bra att ha...



nu haver fader er varit händig och skruvat opp taklampa och persienn åt mig - beundransvärt!



snart väntar Sanna och Emil



kramar



faster Ann

2008-11-15 @ 17:41:16
Postat av: Pappa o Lovisa

Bara ni inte blir Alladin sane i era nya byssor utan tar TukTuk StationToStation och fortsätter som de Queens ni är på A night at the Opera och A day at the races och att tiden i Bangkok blir A kind of Magic.

Många kramar från oss innan vi träffar Email och Sanna

2008-11-15 @ 18:05:02
Postat av: Carl

Jag har pratat med min syster på skype med röst och webbcam! kan nog påstå att jag är näst intill den enda svensk som sett aladin byxxorna :D ^^ Trevligt att höra från dig Unn! Fast det blev lite svårt att hålla koll på banken samtidigt som jag tjatar om dykningen ;D;D love yaz

2008-11-15 @ 23:52:39
Postat av: Sigrids farfar Bengt

Jag vet inte om jag ska vara avundsjuk på era nya brallor ? Förmodar emellertid att de är i något tunt flimsigt tyg som Oscar raskt skulle trasa

sönder och inte vara något att ta sig fram med i snårig obanad terräng där vi mestadels rör oss.

Kanske något för en maskerad ?!

Krams från Oscar med husse

2008-11-16 @ 11:21:18
Postat av: Farmor Randi o Rune

Bangkok det hörs nästen ut som ni är hemma det finns vel så många svensker der. Byxerne hörs jätte läkra ut senasta mode och sköna nå när vi får vinter med yllebyxor o varma tröyer mens ni två njuter av sol o värme o bad. Njut ,

Kramar från Farmor Randi o Rune

2008-11-16 @ 18:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0