bangkok.

Bangkok- Thailand

kan ju lika garna skriva lite blogg under tiden som jag vantar pa att bilderna ska laddas upp pa facebook.

vi va pa ett tigertempel i sondags, det va nice! jag blev anfallen av en bebistiger. glad :)

scheisse va seegt internet ar...men det ar billigt iallafall, typ. fast man far akta sig for att rakna om allt i svenska pengar, gees liksom!

forresten, familjerna Korling/Swanstrom...jag tycker att jag borde fa lagga veto pa var vi ska ata middag pa nyarsafton...tror bade pappa erik o syster lvisa vet var jag menar...landskapsarkiteker, tuk-tuk, stark soppa och nyar.
vad tycker ni?
kommer ni ihag va restaurangen heter? det gor jag. haha!

men nu ar det snart klart...

imorn flyger vi till Indonesien.

kram pa er!

ar forresten grymt besviken pa era kommentare pa mi tatuering, kom igen nu, vad tycker ni?
http://uptowntattoo.co.nz/gallery2/v/pete_root/pete/

ni vet val hur en lank funkar?

over and out.

Kommentarer
Postat av: Petra Kroooook

Hej på dig Sigge Propp!

Din tattoo är helgrym! Faktiskt väldigt typisk dig. Vi hade hälften rätt Monroe och mr.Bond. Jag försöker ta mig igenom boken "BLOND" av Joyce Carol Oates som handlar om just Marilyn Monroe. Lite segt men det blir nog bättre. Vi är lite lätt sotis på er där nere i värmen. Men visst är det väl härligt att höra att det regnar som vanligt här i Växjö. Snart hoppas vi att snön kommer och då blir det skidor för hela slanten. Det ni- känn på den! Ha det gott och var rädda om er och Sigrid ta ett dopp i det härliga vattnet och skänk en tanke till oss. Kramar från Kroooookarna.

2008-11-18 @ 16:48:15
Postat av: Pappa Erik

Hej hopp

Tatto är redan kommenterad och ja jag kommer ihag vad det heter och lanken ar www.plubpla.com ett verkligt kanonstalle, vi far val konferera om vart vi skall.

Ser verkligen fram emot att kika på fejsbokens bilder.

Sitter just nu på tåget från Malmo till Vaxjo och det är morkt och blott ute.

Många kramar till er alla

2008-11-18 @ 18:15:40
Postat av: Gun Thunblom

Hej paa er!!!

Antligen har jag fatt fart pa min nya dator. Att det har tagit sa lang tid berodde pa att jag nu har overgett uppringt modem och har BREDBAND! Det tog sin tid att fa det installerat och att fa det att funka. Sjalvklart gick det inte att gora som det stod i manualen utan jag fick ta help av supporten. Tanker pa er varje dag och lite avundsjuk pa er och ert resande ar jag allt. Ser fram emot att fa se den omskrivna tatueringen in real life sa smaningom!

Massor av kramar till er!!!

Mormor/Gun

2008-11-18 @ 20:32:07
Postat av: Sigrids farfar Bengt

Gees liksom !

Kanelbullar, som jag ser dagligdags i Hoby, förstår emellertid att det tränger på och frestar att vara på driven så länge, att aldrig komma fram med sin resande fot, vad nyttar att pussa hästar o fota fiskar när märken uppstår lårings- och kortvis på ett flagrant och osuddbart sätt ? Visst jag kanske mest är besviken på att det inte blev bröderna Marx eller 4 små dvärgar,som jag gissade utan bara är avundsjuk på ett elegant konstverk som kommer att stiga i varde till dess det måste förvaras i bankvalv för att inte stjälas o bjudas ut på Blocket ! En benig frågeställning förvisso.

En annan fråga pockar även, kan man bli smittad av indolens i Indonesien? Avvaktar med spänning !

Krams Oscar med husse

2008-11-19 @ 13:22:15
Postat av: jon

Hallå!

Jag gillar självklart tatueringen - jag har trots allt två av de fyra på mitt korridorskylskåp! Och nej, det är inte sean..



Låter som att ni har det bra, fortsätt med det, och hoppas ni tar med bebistigern hem!



/Jon

2008-11-19 @ 21:10:35
Postat av: Mill

Tänkte bara fråga... när ni ändå är i regionen...IKA har lite brist på "varor" för tillfället... bara undrar om ni skulle kunna ta med något annat än en bäbistiger hem, när ni ändå ska ta hem små saker? liksom?

2008-11-19 @ 21:16:20
Postat av: sigrid till millan!

inga problem!

du far va hur specifik du vill...har finns verkligen allt!

men om du ville haft tjocka, homosexuella polynesier har det skeppet tyvarr seglat.

2008-11-20 @ 09:41:30
Postat av: Mill

Jag vet att sortimentet är enormt, mycket affärer där nere du vet. Nej men allt utan blöja?

2008-11-20 @ 17:33:00
Postat av: faster Ann

bebistiger åååååååååååååååååååh så gulligt!



Tatooo e cooooooool precis som du Sigrid



många kraumar



faster Ann

2008-11-20 @ 21:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0