Phuk it

Kata Beach, Phuket, Thailand.

Har borjat vanja mig vid overpriserna och alla overfyllda strander. Horona lar jag nog aldrig vanja mig vid. Men man kan ju alltid blunda om man inte kanner for att titta pa spektaklet. Trots att ogonlock ar lite omoderna kommer de val till pass ibland.
Langtar just nu jatte mycket efter att Pappan, Syskonen och Farfar ska komma. Saknat familjen! Ska bli sa vansinnigt skont att fa bo pa riktigt hotell med allt vad det innebar. Dvs varmvatten, lakan i sangen, egen sang (Tyvarr Sigrid du ar inte mitt forstahandsval nar det kommer till sangkamrater...fast du snarkar ju inte sa det ar ju ett plus!!!), frukostbuffe, frottehanddukar...all mojlig och omojlig lyx! Har typ nedrakning nu. Dock ar det pa tok for lite choklad involverad i min "julkalender". Mm...choklad! Nu langtar jag annu mer efter att dom som delar min dna ska komma!!!!

Saknar naturligvis alla er andra ocksa! Sa kann er inte bortglomda raringar!

Dagens Lat: Today is a Good Day - Anna Ternheim.

Puss och karlek.
fra Unn

Kommentarer
Postat av: Mormor Ingrid

Hej Unn!

Du har gjort något som jag drömt om, vandrat med en apa! Ja, jag menar inte Sigrid!

Sänder hälsningar från ett julpyntat Sjöängen, "din" tomte står på köksbordet så att vi ser den varje gång vi sätter oss till bords. Kommer att sakna dig under julen men önskar att ni får en fin helg i det varma land där du befinner dig.

Kram från Mormor, Morfar och Love, som inte gillar Katten.

2008-12-20 @ 12:26:53
Postat av: Ylva

Längtar monster mycket efter dig!

2008-12-21 @ 14:26:40
Postat av: kim

nu jag bokat vaccinationstid.

klappklapp som säl.

2008-12-23 @ 00:45:56
Postat av: Doug Eaton

Hey globetrekkers,

There was a reminder on the news last night about the four year anniversary of the tsunami. I am sure the people of Phuket are taking time to remember. I think of Bengt's friend.

Speaking of, it must be great to have family visiting you for Xmas! All the best and can't wait to hear about India so write a few in English. Tack!

And here's to 2009, another chance to get the world right! Cheers,

Doug

2008-12-27 @ 23:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0