maybe we’ll come back to earth, who can tell?

*nanana*
har relativt ofrivilligt gått runt och nynnat på final countdown. undra varför tänker du?

jo, för om mindre än två veckor åker vi. mindre än två veckor. det är helt sjukt.
det slog mig här i dagarna om hur snart det är, det slog mig även hur länge åtta månader är.

på åtta månader hinner man skapa ett kontaktnät i Linköping, plugga ett år i Lund eller så hinner alla ens vänner fylla år, jag hinner fylla 20...och så vidare.

ska göra en massa räkna-ner-grejjer idag tillsammans med Johanna (brorsans tjej tillika min vän)
typ fixa bra-att-ha-prylar så som kniv (viktigast), säkerhetsnålar, gaffatejp, sminkborttaning, ögonfransböjare, bra böckers lexikon samt ett matsals möblemang (från IKEA såklart så att det inte tar så mycket plats)
tipps och invändningar emottages tacksamt!


yours truely
Sigrid

Kommentarer
Postat av: Unn

Good thinking Siggelinusen!

2008-08-25 @ 18:14:52
Postat av: ?

This is Sverige calling. SOON TO COME, THE VÄDER.

2008-08-29 @ 00:41:48
Postat av: Mill. z0mg o_O!

Hejsan, www.thesvenskarapport.blogg.se, jag tänker hålla er uppdaterade om vad som händer i VXO under tiden ni är borta. Ha det!

2008-08-30 @ 17:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0